Alles went - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renée Baris - WaarBenJij.nu Alles went - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Renée Baris - WaarBenJij.nu

Alles went

Door: reneetjepippeloentje

Blijf op de hoogte en volg Renée

18 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Nu we weer bezig zijn met de stage gaat alles lekker rustig. Gister was het zelfs zo rustig dat ik vanaf 10 uur ’s ochtends nauwelijks meer hoefde te werken. Dit komt deels omdat er nog meer Surinaamse leerlingen bij zijn gekomen.
Vandaag ben ik heel tevreden over mezelf. Alle taken die ik heb moeten doen gingen goed en m’n voornemen om meer met de patiënten te praten is ook gelukt. Zo heb ik nog m’n Eftelingervaringen gedeeld met een wat oudere man die veel familie in Nederland heeft.
Vorige week zijn er op de afdeling drie patiënten overleden. Daarom vond ik het leuk om vandaag een mooie vooruitgang bij een patiënt te zien. Vorige week vrijdag had hij een CVA gehad en was hierdoor erg zwak en begon hij ook een longontsteking te krijgen. Vanochtend kon hij zich echter al zelf douchen (wat al een pluspunt op zich is, want soms kom ik er zelf ook drijfnat uit) en ’s middags was hij zelfs op eigen houtje aan de wandel gegaan, nadat hij de vloer compleet met rijst had bezaaid, want eten gaat hem nog iets minder goed af.
Wouter en ik hebben net even lekker gezwommen in het zwembad dat om de hoek van het ziekenhuis zit. Vooral voor je benen is dit lekker, het is behoorlijk warm en zwaar om de hele dag te staan. Maar we hoeven nog maar twee daagjes en dan zitten we al op de helft van onze stage. Snel hea?!

  • 19 Januari 2011 - 22:20

    Wessel:

    haha, doe mij ook zo'n herman :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 29 Nov. 2010
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 17957

Voorgaande reizen:

12 Juni 2015 - 22 Juni 2015

Minneapolis & The Big Apple

08 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Stage in Paramaribo!

Landen bezocht: