Bye bye Nederland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Renée Baris - WaarBenJij.nu Bye bye Nederland! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Renée Baris - WaarBenJij.nu

Bye bye Nederland!

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renée

12 Juni 2015 | Nederland, Schiphol

Vier maanden geleden deed ik mee aan een wedstrijd om een plekje te veroveren in het team dat Inholland zou gaan vertegenwoordigen tijdens IFAMA 2015. "We zien wel", dacht ik toen. Tsja, nu zit ik hier met Anne Linde, Katja, Jim en Jan op ons vliegtuig te wachten om naar Amerika te vliegen!

Het besef dat ik echt mee mocht drong pas laat tot me door, gelukkig kwamen de zenuwen ook laat. Vier maanden lang hebben we bijna elke vrijdag geoefend en gewerkt om compleet voorbereid op reis te gaan. We zijn zelfs nog een dagje gaan 'zuipen' om elkaar beter te leren kennen. Kortom, we hebben niet stil gezeten. We gaan nu richting de gate, dus ik rond dit berichtje af.

Ik ga proberen elke dag een update te plaatsen over mijn avonturen in de VS. Veel pleesplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 29 Nov. 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 17900

Voorgaande reizen:

12 Juni 2015 - 22 Juni 2015

Minneapolis & The Big Apple

08 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Stage in Paramaribo!

Landen bezocht: