American Breakfast - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Renée Baris - WaarBenJij.nu American Breakfast - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Renée Baris - WaarBenJij.nu

American Breakfast

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renée

13 Juni 2015 | Verenigde Staten, Minneapolis

Wat een lange reis! Op vrijdag 12 juni ging ik om zes uur 's ochtends mijn bed uit en ik lag er 13 juni Nederlandse tijd, pas om zes uur 's ochtends weer in.

Hoewel het een ontzettend lange reisdag was, is alles gelukkig prima verlopen. We voelden ons wel een beetje zenuwachtig door alle woeste verhalen over de douane in de VS, maar dat viel best mee. Na drie kruisverhoren en alle papieren door te hebben gespit liet iedereen die ons tijdens de reis kon dwarsbomen gewoon doorlopen.

Toen we aankwamen in het hotel hadden we nog geen avondeten gehad, dus bestelden we in de lobby nog een hapje en drank met onbeperkt refill.
Amerikanen hebben een nogal vreemde manier van communiceren. Ze zijn over alles wat je zegt enthousiast en ze spreken je constant aan met sweetie, sweetheart, cutie, darling en ga zo maar door. Nu ik dit zo opschrijf zie ik het probleem eigenlijk niet. Amerikanen zijn gewoon best wel vriendelijk :)

Ik deel een kamer met Katja en Anne Linde. Hoewel we alle drie helemaal gesloopt waren, werden we toch vroeg wakker. Na zo'n nacht doorhalen en weinig slaap voel je je behoorlijk brak. Gelukkig maakte het ontbijt alles goed. Vers fruit, lekkere broodjes, muffins en toast. Yum Yum! Het viel me wel op dat alles wat zoet kan zijn ook gelijk mierzoet is.

Rond het middaguur gaan we met zijn vijven de stad in. Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée

Actief sinds 29 Nov. 2010
Verslag gelezen: 1707
Totaal aantal bezoekers 17897

Voorgaande reizen:

12 Juni 2015 - 22 Juni 2015

Minneapolis & The Big Apple

08 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Stage in Paramaribo!

Landen bezocht: